Back to Top

Υποστήριξη

Στα πλαίσια παροχής ολοκληρωμένων λύσεων η Internet Media Services παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης προς τα μηχανογραφικά τμήματα των πελατών της. Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης, στελεχωμένο με έμπειρο και καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, με πολυετή εμπειρία στην υποστήριξη επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού αλλά και του δημόσιου τομέα, είναι σε θέση να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών της εταιρείας. Τα πακέτα υποστήριξης, σχεδιασμένα ώστε να καλύπτουν όλο το εύρος των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως τύπου και κλίμακας μεγέθους, είναι: 24 x 7 x 365 με τέσσερις ώρες απόκριση.

Πακέτο που απευθύνεται σε επιχειρήσεις που απαιτούν άμεση ανταπόκριση με ταυτόχρονη μείωση στο ελάχιστο του “downtime” των συστημάτων της. Μέσα σε τέσσερεις ώρες από την κλήση του πελάτη προς το τεχνικό τμήμα, εξειδικευμένο προσωπικό ανταποκρίνεται στο αίτημα του πελάτη 24 x 7 x 365 με απόκριση την επόμενη εργάσιμη.

Πακέτο που απευθύνεται σε επιχειρήσεις που απαιτούν διαθεσιμότητα, με ανεκτικότητα στο εύρος του “downtime”. Κατάλληλο για περιπτώσεις που το πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί παρά μόνο με φυσική παρουσία στον πελάτη 5 x 8 με τέσσερις ώρες απόκριση.

Πακέτο για μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις που απαιτούν άμεση ανταπόκριση με ελάχιστο “downtime” σε ώρες εργασίας 5 x 8 με απόκριση την επόμενη εργάσιμη. Πακέτο για μικρές και μεσαίου μεγέθους εταιρείες που επιθυμούν γρήγορη και οικονομική αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν. Κατάλληλο για περιπτώσεις που το πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί παρά μόνο με φυσική παρουσία στον πελάτη Ετήσιο πακέτο υποστήριξης.

Πακέτο που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που απαιτούν συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα βελτιστοποίησης της απόδοσης και λειτουργίας των υποδομών τους. Όλα τα παραπάνω πακέτα είναι τροποποιήσιμα και προσαρμόσιμα στις ανάγκες τις κάθε εταιρείας.